درباره شرکت مدیریت صنعت نکو

متولی حوزه توسعه و مدیریت پروژه در هلدینگ نکو، شرکت «مدیریت صنعت نکو» است که در سال ۱۳۹۱ بر پایه سال­‌ها تجربیات بنیان­‌گذاران خود در زمینه اجرای پروژه­‌های ملی و پژوهش­‌های کاربردی مشاوره، آموزش و تألیفات در زمینه مدیریت پروژه­‌ها تأسیس شد. از خدمات این شرکت می‌توان به راه‌حل‌های مدیریت پروژه و سازمان، مدیریت پروژه‌ها، مشاوره و توسعه پروژه‌ها و بالاخره مطالعات امکان‌سنجی و توسعه کسب‌وکار اشاره نمود.

درباره ما

مهندس غلامحسین نجابت با دریافت نشان سازندگی از مقام محترم ریاست جمهوری و کسب رتبه بین المللی 24 از موسسه ICIS، به عنوان پر افتخارترین مرد صنعت کشور بوده که نقش برجسته ای در سرمايه گذاری و توسعه طرح های پتروشیمی داشته است.

مسیر راه شرکت مدیریت صنعت نکو

در پروژه های بزرگ و پیچیده که حجم وظایف، اسناد و جریان های کار بسیار زیاد بوده و منابع بسیاری با پراکندگی جغرافیایی قابل توجه دست اندرکار هستند، به کارگیری یك زیرساخت جامع فناوری اطلاعات و ارتباطات که بتواند وظایف و فعالیت های بسیار فراوان پروژه، مدارک و مستندات و جلسات و مکاتبات و اقدامات موردی بسیار گسترده، ارتباطات درون و برون سازمانی گسترده، فرایندها و گردش کاری پیچیده را مدیریت کند ضروری است.

درباره ما
درباره ما

این ابزار ها در طی سالیان متمادی توسط کارشناسان شرکت مدیریت صنعت نکو توسعه یافته است. پیشینه این کار به حضور در مرکز تحقیقات و توسعه مدیریت پروژه پتروشیمی و همکاری با برترین مشاورین بین المللی برای بررسی عملکرد پروژه های پتروشیمی ایران و طراحی راهکارهای بهبود آنها بازمی گردد. توسعه سیستم ها برای مدیریت سازمان های پروژه محور ایرانی و مدیریت مگاپروژه های نفت، گاز و پتروشیمی برا ساس مجموعه عظیم تحقیقات، مشاوره و آموزش انجام گرفته در گذشته به صورت پایلوت در شرکت انرژی سپهر صورت پذیرفت. پس از آن با تا سیس شرکت مدیریت صنعت نکو، این سیستم ها در قالب نظام جامع مدیریت سازمانهای پروژه محور وپروژه های نکو طراحی شد و در چندین پروژه بزرگ آزموده شد. نهایتا از سال 95 طراحی ن سخه کنونی کلید خورد و در سال 98 اولین نسخه جامع این سیستم جدید رونمایی شد.